ייעוץ חינם לבעלי עסקים בבית העסק    |    משלוח חינם לכל הארץ בקניה מעל 200 ש״ח

תמציות ריח למפיץ ריח

הריח הוא החזק והמעורר מכל החושים שלנו, ובחלק זה, נחקור כיצד ריחות פועלים ליצירת זיכרונות.

חוש הריח הוא היחיד שעוקף את תהליך החשיבה הרציונלי של המוח. אנו מסוגלים לזהות ריחות מוכרים גם אם איננו יכולים לזהות מה הם או מאיפה הם מגיעים. אדם שעיניו מכוסות ונותנים לו ורד להריח, ידע שזו ורד מבלי שהוא יוכל לראות אותה. חוש הריח שלנו פועל ברמה רגשית, מה שאומר שהזיכרונות הקשורים לריחות הם לרוב חיים יותר מאלה הקשורים לחושים אחרים.

הבנת המשיכה של מתן מתנות ריחניות

לעתים קרובות אנו חושבים על מתנות כעל משהו שאנו נותנים למישהו אחר. אבל הם גם דרך להראות לעצמנו קצת אהבה. מתנות יכולות להיות דרך למלא את חיינו באושר ובשמחה, ולגרום לנו להרגיש נאהבים. כולנו צריכים את זה מדי פעם.

יש הרבה סיבות למה אנשים קונים מתנות ריחניות לעצמם או לאחרים, אבל אחת הסיבות העיקריות היא בגלל שהם רוצים להריח טוב!

מדוע חשוב לתת מתנה ריחנית אישית

הענקת מתנה אישית ריחנית היא דרך מצוינת להראות למישהו שאכפת לך. האדם יוכל ליהנות מהריח של הניחוח האהוב עליו בכל פעם שישתמש בו.

מתנה אישית תראה שהשקעת מחשבה ודאגה בהווה. זה גם ייתן לחבר או לבן משפחה משהו לזכור אותך על ידו, גם אם הם לא יכולים להגיע הביתה לחגים.

בחירת סוג הריח הנכון לתמציות ריח למפיץ ריח

הריח הנכון יכול לעורר זיכרון, לעורר תחושה, או פשוט לגרום לנו להרגיש טוב יותר. חשוב לחשוב מה אתם רוצים שהריח יעשה ואז לבחור את סוג הריח המתאים.

ישנם סוגים רבים של ריחות שאנו נתקלים בהם ביום יום. יש ריחות נעימים ואחרים לא כל כך. אבל, לעתים קרובות אנו לא חושבים על סוגי הריחות השונים וכיצד הם ישפיעו עלינו עד שנתקל בהם שוב.

סוגי ריח:

– ניחוח: לימון, מאסק, לבנדר, אברקומבי ועוד

מציאת תמציות ריח למפיץ ריח האיכותיות ביותר בשוק

תמציות ריח למפיץ ריח
תמציות ריח למפיץ ריח

עם העלייה בפופולריות של שמנים למפיצי ריח, אנשים מחפשים את תמציות הריח האיכותיות ביותר בשוק. המדריך הבא הוא אוסף של טיפים וטריקים שיעזרו לכם למצוא את תמציות הריח האיכותיות ביותר בשוק.

מהן תמציות ריח?

תמציות ריח הן רק שמני ריח מרוכזים שדוללו במים או באלכוהול. הם מורכבים ממרכיבים טבעיים, מה שהופך אותם לבחירה בת קיימא הרבה יותר מאשר ניחוחות סינתטיים.

כיצד לזהות תמציות ריח איכותיות?

יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לזהות אם תמצית הריח שלך איכותית:

-חפש מרכיבים אורגניים: ודא ששמן הניחוח שלך מורכב מכל המרכיבים האורגניים או לפחות 95% מרכיבים טבעיים. אם לא, אז לא כדאי לקנות.

מסקנה והמלצה – התחל עם 5 הריחות הנהדרים האלה לאירוע הבא שלך!

אנו ממליצים על 5 הריחות הבאים לאירוע הבא שלך:

– לבנדר (מרגיע ומרגיע)

– רוזמרין (מקל על מתח)

– אשכוליות (טריות ומרעננות)

– יסמין (מחייה וממריץ)

– מנטה (ממריץ ומרענן).

התחלת שיחה
איך אפשר לעזור?
היי,
איך אפשר לעזור?