ייעוץ חינם לבעלי עסקים בבית העסק    |    משלוח חינם לכל הארץ בקניה מעל 200 ש״ח

ריח טוב בבית- כיצד?

לכל אחת יש את הבושם שלה, לכל אחד יש את האפטר שייב שהוא סימן ההיכר שלו,
אנחנו משקיעים ומתבשמים לפני שאנחנו יוצאים מהבית, כי חשוב לנו להשקיע ולהריח טוב כשאנחנו בחוץ. ובמה שחשוב לנו- אנחנו משקיעים.
אם כך- למה שנקפח את המרחב הפרטי שלנו ולא נמלא גם אותו בריח טוב, נעים ומזמין?

איך מפיץ ריח חשמלי יכול לשדרג לנו את החלל?

ישנן לא מעט דרכים למלא את חלל הבית בריח טוב ונעים. מבער שמנים ,מפיץ ריח עם מקלות או תרסיס. מבין כל הדרכים הקיימות, הדרך הכי בטוחה, אקולוגית, זולה, וקלה להפיץ ריח טוב בבית שלכם היא מפיץ ריח חשמלי.
ואחרי שהבהרנו את זה, הבה נפרט.

בטוחה:
 מפיץ ריח מקצועי שעובד על חשמל, לא מבזבז שעווה או מעמיד את החדר בסכנת שריפה. (לצערנו היו מקרים מעולם)
זולה:
נכון, אמנם העלות המקורית של מפיץ הריח החשמלי גבוהה יותר משל מפיצי ריח חד פעמיים, אבל לא צריך לקנות אותו שוב ושוב. זו הסיבה שמפיץ ריח זו גם הדרך הכי אקולוגית לנדף ריח טוב בבית- בלי לזרוק לפח את הישן, בלי מיכלי תרסיס שלוקח להם שנים להתכלות. מכשיר אחד שיכול ללוות אתכם לאורך שנים רבות!
קלה:
מפיצי הריח החשמליים קלים ביותר לתפעול- רק לבחור ריח וללחוץ על הכפתור!

תוכלו לשים במפיץ ריח איזה ריח שתבחרו, לפי הטעם האישי שלכם. לימוני מתקתק וניל או כל ריח שיעלה באפכם. כלומר, בראשכם.

יתרון נוסף של המפיץ ריח החשמלי, הוא שהוא ובכן… חשמלי. ניתן לחבר אותו בכל נקודת חשמל ולהנות מריח טוב בכל חלל.

מפיצים את השמועה

בכל דרך שנרצה לבשם את האוויר חייבת להיות שיטה להפצת הריח ברחבי הבית.
בתרסיס לדוגמא – הלחיצה עם האצבע על המתז משחררת משב של ריח לאוויר. ואילו במפיץ ריח עם מקלות עץ- האלכוהול הוא המנוע שדוחף ודואג להפיץ את הריח כל הזמן.
במבער יהיה זה דרך החימום שנוצר מהנר ובמכשיר חשמלי לחיצה על כתפור תייצר שחרור אוטומטי של ריח אחת לכמה זמן.

מיקום מבשם האוויר

באופן טבעי התנדפות הריח עולה למעלה בצורה של מעין משולש הפוך מהבקבוק ומעלה.
לכן, נדאג למקם את הבקבוק במקום טוב באמצע
החדר או נמוך ממנו, כך שמשה הריח יגיע לגובה של האף שלנו גם בשכיבה בישיבה ובעמידה, כדי שנרגיש את עוצמת הבישום באופן המיטבי.

רוחות של תשוקה

מכיוון שהדרך להפיץ ריח היא באמצעות נישוב והתאיידות הריח לאוויר, יש מספר דברים שמשפיעים עליה כשהעיקריים שבהם הם רוח וחום.
לכן, כאשר אנחנו מניחים את מפיץ הריח על יד חלון שנושבת דרכו רוח, הריח יתפזר טוב יותר בחלל החדר ונרגיש בו בצורה חזקה יותר ובמקום סגור ללא משב רוח, נחוש בו פחות.

אותו הדבר בנוגע לרמת החום כאשר הטמפרטורה בחוץ גבוהה, קצב ההתפשטות של הריח באוויר גבוה יותר. המרכיב הנ”ל משפיע בעיקר על מפיצי ריח שנמצאים ברכב בעונת הקיץ בה הטמפרטורה עולה באופן קיצוני ומנדפת את הריח מהר יותר.

המסתורין של חוש הריח

אי אפשר לראות או למשש אותו, הוא חמקמק ועדין ולפעמים נדמה אפילו דמיוני.
הוא לא מוחשי, אך כן חושי (הגזמנו עם משחקי המילים? טוב אולי קצת)
חוש הריח הוא חוש ייחודי. נדמה לכאורה שחוש הריח הוא פחות דומיננטי מחושים אחרים. אם היינו שואלים אתכם אם הייתם חייבים לוותר על אחד החושים ,על איזו חוש הייתם מוותרים ,
סביר להניח שהייתם בוחרים לוותר על הריח, ולא הייתם ממהרים לוותר על ראייה או על שמיעה, שהם, לפחות ברמה המודעת, החושים הכי משמעותיים בקליטה שלנו את הסביבה.
האמנם?!

לעומת החושים האחרים, חוש הריח עלול להיתפס כזניח, אך למעשה הוא מהווה רכיב בלתי נפרד מהקריאה והעיבוד שלנו את הסביבה וכתוצאה מכך,הוא חלק בלתי נפרד מעיצוב ההתנהגות והבחירות שלנו! ובעוד לראייה, לטעם ולמגע יש קולטנים בודדים או אולי כמה עשרות, לריח יש לכל הפחות אלף קולטנים, שמתחדשים במהלך החיים.
בקיצור, אל תתנו ליחסי הציבור שלו לבלבל אתכם. חוש הריח לגמרי מעצב את חיינו.

לכו בעקבות הריח

הריח הוא ייחודי לכל אדם, ממש כמו טביעת אצבע, וכשאנחנו מריחים ריח גוף של אדם, המוח שלנו מעבד את המידע במקומות ראשוניים ואינסטינקטיביים ומאותת- להתקרב להתרחק להתחתן.

טוב אולי לא ישר להתחתן, אבל כן, בהחלט יש משיכה ברור לריח, וכולנו מכירות את התחושה של להשתגע מריח של מישהו.

ניחוח הזכרון

ריח מעצב לא רק את המשיכה שלנו לבני זוג אלא את חוויות החיים כולה.

כתוצאה מכך הוא מעצב גם את הזכרון שלנו. אם נתבונן בכך נראה שרבים מהזכרונות שלו הם מוטי ריח, לפעמים ריח אקראי יכול להעלות בעינינו תמונה או זכרון ראשוניים, שלא ידענו שקיימים בנו! ניחוח שמן אקליפטוס ממפיץ ריח חשמלי בביקור חברים יכול להזכיר את הספא האחרון שהלכתם אליו, ריח של ספר חדש יכול להציף אותנו בזיכרונות ילדות של קריאת ספר בלילה, ריח של גשם יכול להחזיר אותנו לטיול חורף משפחתי. ומנגד ריחות יכולים לעורר בנו חוויות שליליות, בהתאם לזכרונות שכרוכים בהם.
אם כך זה אך טבעי שנבקש לעצמנו ריחות טובים שמזמנים זכרונות מתוקים.

לסיכום, ריח הוא גורם מעצב משמעותי של חווית החיים שלנו, הזכרון והמשיכה המינית. לכן, זה אך טבעי שנרצה למלא את הבית שלנו בריחות טובים לפי העדפותינו האישיות. הדרך הקלה, הבטוחה הזולה ובקיצור- המוצלחת ביותר, היא להשתמש במפיץ ריח מקצועי לבית, משרד או לכל מקום שתבחרו העיקר- שיהיה לטעמכם.
שלא נאמר- לריחכם…
(שוב הגזמנו?)

התחלת שיחה
איך אפשר לעזור?
היי,
איך אפשר לעזור?