ייעוץ חינם לבעלי עסקים בבית העסק    |    משלוח חינם לכל הארץ בקניה מעל 200 ש״ח

מפיצי ריח ושיווק ריחות וכמה זה חשוב לכם

אז נכון שאולי חוש הריח הוא דומיננטי פחות מחושי השמיעה והראייה, ובגלל זה לא תמיד מקבל את הבמה הראויה לו, אבל בדבר אחד תהיו בטוחים: יש לו השפעה ישירה עלינו של ניתן לדמיין. בדיוק בגלל זה תמצאו היום מפיץ ריח חשמלי במגוון רחב של חנויות, בתי עסק ובבתים פרטיים.

אז למה בכלל להסתמך על מפיצי ריח ולא לתת לניחוח הטבעי של כל חלל לעשות את העבודה? ובכן ריח נעים קודם כל יוצר אווירה נעימה וטובה.

השימוש במפיץ ריח חשמלי משחרר לאוויר השרוי במרחב ניחוחות המעוררים קונוטציה חיובית במיוחד. כל אדם השוהה בחלל מבושם ונהנה מריחות מענגים, אוטומטית יחוש כיצד הדבר מתקשר לו לטיב האווירה שבמקום ומעורר בו תחושת של נעימות ושלווה.

בנוסף, מחקרים רבים מצאו כי אווירה טובה מביאה להעלאת המוטיבציה של העובדים השכירים באופן תת הכרתי. כן, כן, בדיוק מה ששמעתם, כאשר הריח נעים בחלל העבודה אז גם העבודה מתבצעת הרבה יותר טוב וכך גם שביעות הרצון של העובדים המועסקים גבוהה.

ריח טוב מושך לקוחות ויוצר סקרנות

מלבד הנאה מניחוח נעים ותחושה של ניקיון וחדשנות, אנשים שמגיעים לחנות או לבית עסק כזה או אחר, וחשים בריח טוב ואווירה מזמינה, הם יבינו שהגיעו למקום הנכון וירצו לשהות בו כמה שיותר זמן. אותו הצורך להישאר, לשוטט בחנות ולהביט לעומק בפריטים המוצעים למכירה, מגביר באופן ישיר את הסיכוי שאכן יתבצעו רכישות בפועל. מעבר לכך, ריח הוא גם זיכרון ולכן יש משהו בניחוחות חיוביים שגורמים ללקוחות, במודע או שלא במודע, לשוב פעם נוספת לחנות בעתיד.

לכן המשמעות היא פשוטה: אבזור המקום במפיצי ריח תניב פירות גם לטווח הרחוק, ולגרום לבית העסק להיחקק בזיכרון המבקרים בו.

התאמת ריח מהירה ונוחה

כמובן שלכל עסק, בית או חנות ישנם את המרכיבים הספציפיים שלהם בהתאם לצורך הנדרש. העובדה שיש לא מעט אפשרויות לבחירה, נותן לבעלי העסק לבחור את הריח האופטימלי והמדויק ביותר עבורם ועבור העסק. כל זאת כמובן על ידי חישוב של אופי המקום, קהל היעד הרלוונטי ועוד. בסופו של דבר המטרה היא להתאים את תמהיל הריח לטעמם האישי. מגוון הניחוחות מאפשר גם גיוון של הריחות מעת לעת, כך שניתן להחליף לריח אחר כזה שיגרום ללקוחות את אפקט ההפתעה, ישמר התלהבות ויעיד על התחדשות ויצירתיות בכל ביקור במקום.

התקנה קלה ומהירה

סיבה נוספת שבוודאי תעודד אתכם לרכוש מפיץ ריח חשמלי, היא מגוון הגדלים הקיימים בשוק: מפיצי ריח חשמליים לחללים קטנים המגיעים עד ל – 80 מ”ר, מפיצי ריח חשמלים ייעודים לחללים בינוניים המגיעים עד ל – 150 מ”ר ומפיצי ריח גדולים במיוחד, המתאימים לחללים בגודל של עד 350 מ”ר.

התחלת שיחה
איך אפשר לעזור?
היי,
איך אפשר לעזור?