ייעוץ חינם לבעלי עסקים בבית העסק    |    משלוח חינם לכל הארץ בקניה מעל 200 ש״ח

היתרונות של מפיץ ריח?

למה מפיץ ריח כל כך משפיע על חיינו?

לחוש הריח ישנן השפעות כבירות על התנהגות האדם ועל תחושותיו הפנימיות. לא סתם האותיות של המילה ריח דומות לאותיות של המילה רוח – רוח מסמלת אווירה, מצב רגשי (מצב רוח) ומימד רוחני וכך גם הריח. הריח הוא חוש שמפעיל אותנו באופן לא מודע ועושה בנו כשפים. מחקר ידוע מראה שאנו בוחרים בני זוג בין השאר לפי הריח, נשמע לכם מוזר? זו אמת לאמיתה.

הטוב הרע והמכוער

כפי שאמרתי, משיכה מינית נקבעת לא בהכרח לפי היופי או הכיעור, אלא בעיקר לפי הריח. כמו כן, ריח מסמל זיכרונות – ריח של שוק, בישול של  אמא, ריח של שבת וריח של אדם אהוב. הריח נחרט בזיכרון וממאן להסתלק, הוא נשאר איתנו כל החיים ומסמל בשבילנו את הרגעים הכי יפים. לעומת זאת, ריח יכול להוות מקור דחייה – כולנו מכירים נשים בהיריון שסובלות מהרחת יתר, או מקומות עם סירחון אימתני שאף אדם לא יכול לשהות בהם יותר משנייה. בקיצור, לריח השפעה כבירה על רגשותינו.

רק בגלל הריח

אז הבנתם שריח הוא מאוד משמעותי? יופי, הגיע הזמן. כל מה שאתם צריכים לעשות עם המידע הזה הוא להשתמש בריח לטובתכם. אם אתם רוצים להפוך את עצמיכם לאנשים נעימים ואהובים, טפלו בריח שלכם. לא פחות חשוב מכך, אם אתם רוצים להפוך את הבית שלכם לנעים ומזמין אתם חייבים להשתמש במפיצי ריח. בית עם ריח לא נעים גורם למריבות בבית, תחושה לא נעימה ודוחה את האורחים שמגיעים. השקיעו בריח כמו שאתם משקיעים בעיצוב!.

איך תהפכו את המרחב לריחני וחגיגי?

יש מגוון מוצרים מתאימים בשוק כיום, כל מה שנותר לכם לעשות הוא לבחור. יש מפיצי ריח חשמליים, אוטומטיים, מבער עם שמנים, קטורת ריחנית, ספריי עם ריח טוב ובקבוקון עם מקלות ונוזל ריחני. כמו כן, המוצרים מגיעים במגוון ריחות וכל אחד יכול להתאים לו את הריח האהוב עליו. לצערי, רובינו מכירים את המוצרים האלה בעיקר מהשירותים, אך ברצוני לחדש לכם ולהבהיר כי הם משתייכים לכל הבית, ויפה שעה אחת קודם. מדובר במוצרים זולים שאפשר למצוא בכל מקום, אז קדימה, יש לכם תירוץ לצאת לשופינג!.

מהן היתרונות של מפיץ ריח?

חיסכון חשמלי – זהו מכשיר חשמלי שצורך מעט מאוד חשמל, לכן הוא לא מלווה בהעלאת חשבון החשמל שלכם. כמו כן, ניתן לחבר אותו למזגן ולהפיץ את הריח באמצעות הרוח של המזגן.

קנייה חד פעמית – בשונה ממפיצי ריח חד פעמיים, מפיץ אוטומטי קונים פעם אחת. למפיץ מכניסים מילוי ריח ויש צורך לרכוש מילויים מעת לעת. על אף קניית המילויים זו הוצאה קטנה יותר ממפיץ חד פעמי.

מגוון ריחות – המילויים מגיעים בשלל ניחוחות, כל ניחוח מתאים לאווירה אחרת ויוצר סיפור שונה. תוכלו לרכוש ניחוח ושנה לכל חדר בבית, ניחוח לעבודה, ניחוח לשעות מנוחה וניחוח לשעות שמחה. מגוון הריחות רחב יותר ממפיצי ריח חד פעמיים.

התאמה למרחבמפיצי ריח של Aromaray מגיעים בגדלים שונים ובצורות שונות. תוכלו לבחור מפיץ ריח לעסק וגם מפיץ ריח חשמלי עם העיצוב המועדף עליכם ועם הגודל המתאים לחלל שלכם. לכל חלל יש להתאים את המפיץ לפי הגודל שלו.

אקולוגימפיץ ריח לא מלווה בזריקה של חומרים מזהמים. כשמשתמשים במפיצי ריח רגילים, זורקים אותם לאחר השימוש. זריקת מפיץ הריח היא אינה מעשה אקולוגי כיוון שמדובר בריבוי של ניילון וחומרים נוספים.

למה חשוב לשים לב?

ראשית, שימו לב כי יש רוח ושינויי אוויר במקום בו המפיץ נמצא. הרוח גורמת לריח להתפזר והופכת את  המפיץ ליעיל יותר. שנית, חום גורם לריח להתנדף בצורה יותר משמעותית. אם אתם מעוניינים בריח חזק תוכלו להדליק את המפיץ בחדר מחומם או בזמן הקיץ.

איזה ריח אתם אוהבים?

ישנן ארבעה קבוצות של חובבי ריח:

  1. חובבי ניחוחות ארומטיים – ניחוח ארומטי הוא שם כולל לריח של עשבי טיבול טריים כמו לבנדר, טימין, מרווה, רוזמרין ועוד.
  2. חובבי הפרש והריענון – יש ריחות שגורמים לך להרגיש צעיר יותר לרגע אחד, אלו הריחות הפרשיים, המרעננים בעברית. ריחות מסוג זה – ריח של לימון, ריח של בשמים רבים ועוד.
  3. חובבי ניחוחות עציים – אילו ריחות שמקורם בעלים או גזעים של עצים כמו אורן, בלסאם ועוד.
  4. חובבי הריחות האוריינטליים – בריחות אלה נכללים – הווניל, המסק, קינמון, הל, פלפל ורוד וכיוצא בזה.

לפני שאתם קונים מפיץ ריח נסו למצוא ריח שרוב בני הבית אוהבים, הסיווג הזה יכול לעזור לכם לערוך הצבעה או להבין את הפערים בטעם של חברי הבית.

בלנד או ריח מובהק?!

יש ריחות עם ריח יחיד, חזק ובלעדי, לעומת זאת יש ריחות עם ריח דומיננטי שמתלווים לו ריחות מזעריים יותר. כמו כן, יש ריחות פחות מוכרים בהם אין ריח ראשי כלל, אלא רק אוסף של ריחות שונים. מה אתם מעדיפים? אולי אתם רוצים ריח שונה בכל חדר? כל התשובות נכונות, לכו אחרי הלב שלכם.

לסיכום

ריח הוא חוש מאוד דומיננטי בחיים. הריח מעצב את התודעה, הרגש והאווירה הכללית. בשביל ליצור מרחב נעים בבית שלכם אתם חייבים לבשם אותו ולהכניס בו רוגע, יופי ושמחה. פתרונות להפצת ריח היום רבים, אך ללא ספק המפיץ האוטומטי הוא הטוב שביניהם. למפיץ ריח יתרונות רבים – הוא עובד באופן עצמאי, הוא זול ומשתלם, אקולוגי, מגיע עם מגוון ריחות ועוד. כל בית או משרד חייבים להחזיק מפיץ ריח של Aromaray כדי לשמור על השמחה של האנשים במרחב.

התחלת שיחה
איך אפשר לעזור?
היי,
איך אפשר לעזור?